Cuci Mata Luuu...

GeNg AkU

Ahad, April 10

CINTA

assalam semua... mlm2 mcm ni terfikir pulak pasal hidup..slh satunya pasal cinta...semua org pernah merasai cintakn? mesti ada suka duka yg pernah di alami.. org selalau kata cinta perlu ada kesetiaan n kejujuran kan..soalnya sekarang msih  lagi ke benda tu di perlukan? di dunia serba moden n maju ni yg penting mestilah kewangan kan? kalau kita hanya ade kesetiaan n kejujuran tu x kena layan lah... betul tak? Cinta ini kdg2 membunuh kita.. tp cinta juga yg membuat kita bahagiakan...bg sesiapa yg sdg hangat bercinta tu hargailah kekasih anda seperti mana dia menghargai anda.(.wah bukn main lg ayat aku tu...)K lh semua .. tu je yg dpt aku share utk mlm ni..lain kali aku cari citer lain lak..ingat pesan aku td....semoga hubgn anda dgn si dia yg tersayang bahagia selalu..

wassalam....



2 ulasan:

intan.maisarah berkata...

hargai cinta yang ada :)

silumankembarahati berkata...

yup..itu sdh semestinya..