Cuci Mata Luuu...

GeNg AkU

Jumaat, April 15

Hatiku Tersunting Senyum




Assalamualaikum Semuaa...

Korang buat ape malam ni? mesti ada yg dok depan TV nihh..layaannn Maharaja Lawak nihh.. Hahaha..aku pun dok melayan gakk..sambil2 tu nak updatekan belogku..Sejak 2-3 hari ni...aku dlm mood dukacita..huhuhu.. Macam2 ujian yg mendatang..'krisis cintan'..masalah kat tempat keje.. Adoiyaii! Mcm2 hal lah! Tak sangka aku ada jugak manusia spesis 'Jepun Kdengkii' di ofis aku tuh! Muka bajet baekk tp hati busuk bernanahh.. Takpelah,aku harap rezeki kau pun tak lama kat ofis tu. Macamlah Kau tu buat keje sgt! Huhh..gerammm akuu! Puihh-puihh.. Di saat aku sedang berduka..akhirnya krisisku dgn si dia berakhir. Tak keruan,rasa hati ni bila tak dgr berita dr si dia..tp aku kena akur pada kehendaknya.. Dukaku bertukar ceria.. Sesungguhnya, aku sgt gembira bila si dia berada di sisi ketika aku dlm kedukaan.. 

Tiada ulasan: