Cuci Mata Luuu...

GeNg AkU

Sabtu, April 2

assalam semua,


takkan dah tdo kot... esokkn x keje. so sapa yg x keje tu leh la rileks2 kan badan n otak. utk yg bekerja plak hehehe... jgn mls2.. dah lame gak aku x update blog aku ni.. dh berkulat dah pun..ish..ish..ish..kalau kulat ni dpt jual ok gak.. ade gak hasilnya..kan..kan..kan..bg remaja2 yg bru nak naik tu mesti malan ni nk g lepak kat luar..pesan sye.. dok2 jelah kat umah.. xyah nk g lepak kat luar tu.. bukan ade hasil pun..bg yg x bekerja esok ape plan korang?..nak ajak si dia g jln2 ke?hehehe.. kpd yg berkeluarga pasti ms ni nk bersama dgn familikn...bg aku istilah hujuang minggu ni aku jarang nak rilek kat umah... kalau x ke sungai, ke kebun lah jawabnye.. tolong bapak..hehehe...esok pasti aku sunyi kat kebun sbb biasanya sidia pun ikut jgk ke kebun.. ssh nk crik pacar yg sejiwa mcm tu... harap2 jodoh kami berkekalan lah..hehehe...ok lah semua itu je yg aku dpt nak citer mlm ni.. skit perut lepas tgk maharaja lawak tdi.. palng buat aku skit perut tgk lawak dr R2. blh thn jugak gilernye.. panjang pulak citer ni.. mta dah kuyu ni.. klah semua.. slmt mlam....

Tiada ulasan: