Cuci Mata Luuu...

GeNg AkU

Rabu, April 13

Sakit..sakit.. sakiiit...





Adoiai... sakitnya kepala..dah dkt 2 bln aku dok ngidap penyakit ni.. bila pegi buat pemeriksaan pulak doktor cakap xde ape2.. cuma stress je.. pas tu bg panadol... ingat aku ni suka sgt ke mkn obat.. kalau bg buah anggur ke ok gak..blm hlg skit yg satu ni skit lain plk yg datang.. mcm shopping komplek lak bdn aku ni.. hari ni skit kepala ni dh smpai ketahap yg menguji kesabaran aku... rse nak hentak je kat dinding.. tkut kwn plk hairan tengok kepala kuar sos.. Uols ade tak petua2 yang boleh menghilangkan skit kepala ni? kalau ade share2 lah ngan sye.. kalau nak di biarkan tkut x sempat plk merasa alam berumah tanggakan.. hehehe... entah bila lah nk hdp berdua ni..Hmmmm.. oklh semua tu je yg aku nk kongsi...hehehe.. jgn mrh ahhh...InsyaAllah umo pjg kita jumpa di entry yg lain lak... WASSALAM...









Tiada ulasan: