Cuci Mata Luuu...

GeNg AkU

Sabtu, April 9

Women Panty VS Men Underwear

Model seluar kecik LELAKI & POMPUAN masa kini..

Hai semua! Selamat Petang Sabtu..
Fuhhh! Lamanya aku dah tak buat enry baru kan? Blog aku pun dah mula nak bersawang.. Akhir2 ni aku agak sibuk sedikit. Plus pulak..dgn masalah laptop ku yg telah tamat tempoh antivirusnya..dah terlambat nak update..maka laptop aku jadi mangsa serangan virus2.. Huhuhu..sedihh wooo. Langsung takleh nak online dah.. ni pun pinjam laptop dan line tenet si dia..

Semalam spent masa bersama dgn si dia setelah hamper sebulan tidak berjumpa.. Terlepas rs rindu aku..hehe. Kitorang g jenjalan menyukat shopping complex..window shopping n makan2..pas kenyang makan2..g jenjalan lagikk. Masa dok jalan2 di shopping complex ni..si dia bawa aku pg survey nengok2 baju..sehinggalah sampai di satu sudut menjual barangan pakaian dalam wanita..hehe. Rasa segan pulak...tapi aku tetap macho menemani si dia membeli beberapa helai ‘seluar kecik’.. Si dia senyum2 je kat aku..mungkin tau yg aku kurang selesa berada di situ..tp aku tetap maintain cool (mujurlah tak ramai org time tu so takde la rs segan sgt..hehe)

Sambil2 si dia memilih ‘seluar kecik’ yg dia berkenan...tetiba fikiranku diterjah dgn satu persoalan. Uols nak tau tak?.. Nak tau takk?.. Haaa..ini dia...”Kenapa pakaian dalam wanita (seluar kecik & baju kecik)  dijual secara rambang..(open air)..manakala pakaian dalam lelaki (seluar kecik) dijual di dalam kotak?? Uols pernah terfikir tak..apesal ek??.. Ada sesapa yg bleh menjawab persoalanku ini??.. 

3 ulasan:

Stilla Royazrie berkata...

hye...makseh sbb sudi visit blog kmk..

hmmmm sik penah pulak mek terfikir koh...mena juak owh...cam pelik jak mek fikir...nok org laki dijual dlm kotak, nak ompuan dijual open..hmmmm.....lucu da juak mek sa koh..

☆Lady Zahraa☆ berkata...

yalahh owh...maka juz 'seluar kecik' jak..apa yg spesel ilak org laki dijual lam kotak..nok ompuan pun dijual open?..Hmm..kali 'seluar kecik' ompuan tok lebihh fancy kali..mcm2 kaler ada..nok laki pun 'seluar kecik' madot jak kalernya..
^_^

AmirFX berkata...

KMk asa sloa dalam org laki tok sikit jak corak2nya... Kaler sik menonjol sak lebih cool.. haha...