Cuci Mata Luuu...

GeNg AkU

Khamis, Mac 24

Cucuk Dinding Masuk Pulak Dinding lain...

Assalamualaikum Uols.. Lama dah aku tak menjenguk2 blog aku yg dah mula bersawang ni.. Jap ek, uols aku nak sapu2 ngan lap habuk2 kat blog aku ni jap.......................

Okeh! Siap. Hmm..arini adalah hari yg paling menggembirakan buat semua org terutamanya yg kerja makan gaji. Haaa..uols tau tak hari ape? Check kalender. Hari ni..adalah pay day.. Yaaahuuuu.

Amboi meloncat2 ek uols..erm. Bahagialah uols yg bergaji besar kan. Mcm aku ni gaji cukup2 makan je..tu pun kdg2 tak cukup utk diri sendiri. Bila le nak kaya ni?... Bg aku..kaya pun seseorang tu tak semestinya dia hidup bahagia..ntah2 masalah dia lagi bnyk dr org2 yg hidup sederhana. Hidup sederhana dah memadai bg aku.  Apapun aku tetap bersyukur dgn apa yg ada..sesungguhnya memang dah jadi lumrah aku..time gaji cucuk dinding..pastu..masuk pulak dinding yg lain.. Korang faham ke ape maknanya tu? "Dpt gaji....byr hutang".
Okey la..aku nak kluar p cucuk dinding jap.. Sehingga bertemu lagi.. 

Tiada ulasan: