Cuci Mata Luuu...

GeNg AkU

Ahad, April 17

Instead of Mengundi...Aku pg Jenjalan..Mkn Angin

AKU  DAN SI DIA..

Assalamualaikummm Semua..selamat berhujung minggu semuanya. Fuhh! penatnyaaa..aku baru je balik dr kebun tau uols.  Temankan my father tadi, setelah beberapa minggu tak menjenguk kebun. Arini juz aku and my father je yg turun coz my mum..currently berada di Kuching..jenguk rumah kiteorg kat sana dan juga menjengah adik lelakiku disana.. Penat dan sengal2 dah badan aku ni. Adoiyaii...kalau pg urut ni maunyer aku terkiak kaong. Uols tau x pa maksud 'kiak kaong?'... Terjerit...ataupun terpekik2..itu BM Sarawak uols.

Arini, spend time wif
my father..semalam lak, tatkala org lain sedang sibuk pangkah-memangkah, aku bersama si dia pg jalan2 ke Bintulu. Hahaha! Dasarr manusia tak responsiblekn uolss..jgn jadikk like us k. Hahaha.. Aku lebih rela jadi pemerhati je dr sibuk nak memangkah. Itukan hak individu..mana bleh nak paksa2kan. Kalau aku tak memangkah pun, parti2 tertentu tu tetap akan MENANG jugak. Hahh..cukuplah ceritera bab politik ni. Tak kuasa aku..

Tak rancang pun nak jalan2 ke Bintulu sebenarnya tapi lantaran si dia mencadangkan, so kitorg pun pg 'kayo-kayo' ke Bintulu..yelahh,kadang2 tu bosan gak kalau asyikk jalan2 di tempat sendiri nihh.. Kalau uols nak tau, aku ni
BLOGGER MIRIAN..expose-expose! Perjalanan ke Bintulu mengambil masa selama 1 jam 45 minit..itu aku agak2 je..kalau menggunakan kelajuan maksima..lahh. Kalau uols rajin sgt singgah-menyinggah tu so ambik masa dalam 2 jam lebih la kot.
Nak tau kitorg pg mana?

Bersantai di Pantai Temasya Bintulu a.k.a Pantai Tg. Batu.. Tempat ni cantik tau uols..selesa dan bersih.
Sangat luas..terlupa lak aku nak bawa joran semalam..hehehe. Dasar kaki pancingkn uols.. Maybe, bleh try memancing disini next time. Hehheh! View2 yg lain bleh tgok kat bawah k.

Cantik..kan uols.Rasa tenang je jiwa kalau menikmati pemandangan pantai. At the same time, kita mengagumi ciptaan yg Maha Esa. Di saat inilah, kita akan merasa diri kita sgt kerdil disisiNya.. 

Mungkin sebab nilah kot pantai ni dikenali sbg Pantai Tg. Batu..coz banyak batu-batan.. hehe.
So,pd uols yg belum pernah, atau merancang nak ke Bintulu ..silalah berkunjung ke Pantai Tg Batu ek.
Ok la uols..lainkali kita ketemu lg k. Nak merehatkan diri jap.
Jaga diri uolss!

1 ulasan:

Unknown berkata...

bestnya lamak dah sik pegi piknik..