Cuci Mata Luuu...

GeNg AkU

Rabu, Mac 9

Penat la...

Harini aku penat sgt... hantar keta ni... ambik keta tu... buat keja kat opis lg...adoiyai..pagi2 besok dah kena pegi Bintulu pulak nak g check keta yg tersadaikat sana... pastu nak buat report lagi utk hartar ke HQ...nak x nak kena pegi jugak...dah namanye kerja kan... tp walau apapun aku ttp hepi coz org yg ku syg sentiasa memberi semangat kat aku... Aku betul2 bersyukur dipertemukan dgn dia...Harap2 hubgn kami berkekalan hingga ke akhir hayat.. uols tolong doakan ye... klah len kali kte jumpa lagi di coretan yag akan dtg... hehehehe.... AsSalam......

1 ulasan:

MiSsZ berkata...

semoga kekal hingga ke akhir hayat..Amin...

Mai la bg sumbangan kat MiSsZ, klik http://missz84.blogspot.com/2011/03/keychain-yang-sangat-menarik-jom-tambah.html